lördag 17 januari 2015

DUBBELMACKA

Isiga vägar idag
Blev ett sista minuten beslut att köra distans utomhus idag. 
Stack iväg vid halv 10 tiden och körde Sättrabyrundan. Det var rätt isiga vägar bitvis men oxå väldigt bra vägar. Var väl ca 50/50 på isigt och inte isigt idag. Men ändå lite bättre än jag trodde. Jag hade fulldubbat så de isiga vägarna var inget problem.
Orken däremot var bara med mig i 2 timmar sen börja jag bli trött.
 Den sista halvtimmen var jag astrött och jättehungrig!!! 
 Så hungrig och trött att man planerar den snabbaste vägen till kylskåpet och vad som ska stoppas i munnen på snabbaste möjliga sätt så fort man kommit hem!!! Fick brottaas en hel del med mina tankar kring lättjan att stoppa i sig godisar och annan smaskigt smask :.) när jag kom hem. Men än så länge är moralen lite starkare än lättjan och valde sharonfrukt och några fikon att smaska på först av allt. 
Sen blev det fil, flingor, citronvatten och en smaskig dubbelmacka med skinka, ost och tomater på!!! Nu en stor kopp kaffe :.))
Sen orkar man ett stå upp ett tag till :.)