torsdag 20 mars 2008

Iza 4 dagar

Iza 4 dagar gammal tittar sig omkring i en ny värld utanför magen!!!

Kul med en sån liten krabat här hemma i lönnsvik. Men det är mest mamma som gäller då jag inte har någon mat. Men imellanåt när hon är mätt och nöjd så får hon sova mot mitt bröst.

Träningen fungerar bra och veckans planerade pass har jag hunnit med. Idag körde jag 1 timme på spinning cykeln,10*10sek/3set, 100% igångdrag på tung växel. Jobbigt var det!!

Imorgon så är det långpass igen med sikte på minst 4 timmar. Men vädret är för bedrövligt. Det är snöigt, slaskigt, kallt och molnigt. Ingen njutbar cykling då, utan mest genomföra och tänka på att det ska gå bra under säsong och att bra väder kommer. Men vädret har gjort att jag kommit långt med hemsida fixning. Ckn sidan är nästan klar, samt Nkk och min egen hemsida. Det är kul med att bygga hemsidor. Jag kan sitta i timamr och bara bygga, ändra och försöka göra det bättre men mina kunskaper är lite begränsade inom området och det blir lite avhugget här och där. Nu är det strax läggdax.