fredag 20 februari 2009

LÅT FANTASIN FLÖDA


Vad är detta?
Jag testade bara "blogga på språng" det funkar ju kanon. Nu kan jag skicka in bilder och text direkt från mobilen med endast en knapptryckning.. oj oj.... man blir mer och mer beroende av detta internet och mobila samhället.
Jag har förbättrat min foto och video prestanda med att investera i en modärnare mobiltelefon. En äkta sony ericsson cyber-shot C702.
Den är faktiskt coolare än ajg trodde. Det är 3,2 mpix i den och det räcker bra för mitt endamål att ha bilder på internet samt videon samt ljudet är i klass med min sony camera, hur kanon som helst. Sen kam man ha videosamtal och 3g surfa på internet om man har råd ;.) Har även fotofix och med ett extra minnes kort så har jag upp till 2gig minne och det räcker för många 3-4 min filmsnuttar och foton innan man behöver föra över till datorn. Bra med kameran är ocå att det finns sportfunktion med 4 st snapshot på någon sek. Gör att man har större tjans till att fånga nuet bra när nuet är i språng. Nog om min nya mobil.
Imorrn är det dags för COFFEE CUP i Järfälla.. det ser jag fram emot. Blir fulldubbat på det racet då det är väldigt isigt överallt!!!