måndag 2 februari 2009

NOT NICE WHETHER IN NICE

Vadret i Nice e riktigt daligt idag. Typ + 7 grader och igenmulet och regn fran morgon till kvall. Kollavader info samt webcam

Idag vantade vi och vantade vi pa battre vader men det kom inte. Sa var kl var 12:00 sa bestamde sig jag, Peter L, Patrik M och Hasse och ta vilodag idag och sen trana resten av dagarna, precis som forra aret har.

Stefan P, Tobbe, Nisse, Erik och Robin stack ut i regnet och cykla men de sag inte sa roade ut nar de kom tillbaka, helt dyngsura och kalla. inget vidare att vara utomlands nar det ar samre vader har an hemma i swe men sa ar det. Jag hitta ett internet cafe iallfall, det va bra. Kan jag ju uppgradera bloggen lite men idag sa har man inte sa mycket att dela med sig av upplevelser direkt.
Daligt vader har man varit med om forut om man sager sa. Nu e det sa manga skummisar runt mig sa nu ska jag nog sluta och ga hem och lasa bok och lyssna pa musik och dromma om cykling i bergen......he he he....