lördag 29 oktober 2011

RODENCROSSEN


Åter igen strålande väder på ckn´s rodencrossrace. Soligt och +13 grader. Idag var det min tur att fixa race och jag valde området runt rodenskolan. En flack crossbana men med alla cyclocross inlägg som gräs, grus, asfalt, sandhinder och hopp hinder samt en backe som Irma ses köra uppför på bilden. Gick bra för mig och jag fick lucka redan på andra varvet och gled ifrån de övriga mer och mer. Jag vann före Anders och Johan 3a, Robert 4a, Stefan 5a och Irma 6a. Läs mer på CKN.nu

Hade 166 i medelpuls (90%) och 172 i maxpuls (93%). Maxpulsen var lite låg men jag körde allt jag hade för dagen. Det är 2 veckor kvar till cyclocross SM och jag och Stefan har anmält oss till masterklassen där. Håller jag mig bara frisk till dess så tror jag att jag kan vara med och slåss om medaljerna där. Det ska bli grymt kul iallafall och jag ser fram emot det racet.

 Published with Blogger-droid v2.0