söndag 11 november 2012

MOUNTAINBIKE TRÄNING



Träningen i helgen blev ett race på lördagen upp till alpe d huez på trainern. Jag körde mot 
mig själv. På en tid jag satte ungefär under samma tid förra året. Jag vägde in på tunga 76 kg. Körde ganska så hårt men vågade inte pressa kroppen max då jag varit lite småhängig. Slog förra årets tid med nästan 2 min men var långt efter mitt rekord. Kändes skapligt ändå.
Lördag eftermiddagen tillbringades i Stockholm men fönstershopping, god mat och bio "SKYFALL". Natten tillbringades på hotell och söndagsmorgonens hotell frukost var superduper!!!
En sväng till IKEA hann vi med innan Irmis och jag åkte hem för att träna innan barnen var hemma igen. Dagens träning blev 15*1:50 min backe med teknik utför. Vädret var inte så kul och det var slirigt underlag men det regna inte under cyklingen iallafall. 

Published with Blogger-droid v2.0.9