torsdag 8 november 2012

SVIKARE

Det är dryga dagar denna tiden på året. November är inte min favorit månad. Det roligaste som händer är när man får ta ut sig på cykeln. Idag var det ta ut sig på trainern - det är det som är näst roliga som händer.
Fast dagens pass blev lite av ett ''svikare'' pass. Denna variant av 20/40 och 4or ska ju köras väldigt hårt men hälften av passen jag kört denna höst har jag fått hålla igen lite då en light förkylning går upp och ned hela tiden. Kör man stenhårt så får man lite ont i halsen och blir mer snorig. Jag har ändå kunnat tränat ok denna höst om man jämför med Irma som förkylningen varit mycket starkare på och Irma har inte kunnat köra hårt många pass. Barnen är konstant förkylda. Men det är väl så det är. Så dagens pass höll jag igen lite på men jag genomför iallafall passen hittils :-)

Published with Blogger-droid v2.0.9