söndag 18 november 2012

NORRTÄLJE CROSSGÄNG

Upp med Simon vid halv fem på morgonen. Efter frukost och morgonbestyr så gjorde jag iordning crossfikat och packa ned snitslar. Sedan iväg för att snitlsa upp dagens crossbana.

Idag var det cyclocross vid lommarskolan i vigelsjö. Det trista vädret gjorde att det var lite folk ute och det passa bra då vi körde rätt centralt. Cross-Anders var riktigt urstark idag och han drog upp ett högt tempo direkt efter start. Han fick en bra lucka i början av racet och jag som var närmast jagande fick bita ihop rejält för att täta luckan. I mitten av racet var jag ikapp och efter att legat på rulle något varv så attackera jag och fick lucka som jag höll till mål även fast Anders tog in lite mot slutet.
Efter prisutdelning och fika så tog jag ned snitslarna och cykla hem för lunch och ta hand om barnen då Irmis och hennes syrra Anna ska på bio.

Published with Blogger-droid v2.0.9