lördag 24 november 2012

STEFAN CHOCKAR I ALPERNA


Stefan gör en vacker och jämt kurva och trycker mer watt än micke uppför alpe d huez. Nya rekordet för stefan lyder 43:37 min. Förra var 48:11 min. Grymt bra. Att notera att Stefan vägde in på 70 kg, &icke på 60 kg och jag på 76 kg. Samt om man tycker watten visar lite mycket + så är det så ca 50-60 watt för mycket visar min trainer.
Published with Blogger-droid v2.0.9
______________________________________________________________________________________________________________________


SAMUEL BRÄNNLUNDS HEMLIGA FIL

Det står mitt namn och löpning men det är för filen är så hemlig och har täckmantel ;.)) 
Detta ar Samuels suveräna race upp till toppen till alpe d huez. Han satte rekordet dagen innan vi reste ned till VM i Brasilen. Samuel vägde in på 67 kg. Tror detta är ganska så svårslaget.