tisdag 12 augusti 2014

KONCENTRATION

Full koncentration av kidsen som körde varv efter varv på den mini dirt jag gjorde utanför huset. Roligt tyckte det men fixad bana:.). Bygger man inte stor bana så slänger man ihop en mini bana :.))
Är pappaledig denna vecka så både måndag och tisdag har varit väldigt lugna och mycket tid har varit barnens. Vädret är ju oxå väldigt bra fortfarande så en hel del bad i sjön har det blivit, 24 grader i sjön.

Blev backträning i slalombacken idag på kvällen och min tränare Stefan sparra mig med att jaga mig på racern uppför asfalt gångvägen mot vägverket. En flackare backe på ca 50 sek. Körde 5 st på max och blev riktigt syrafylld. Sedan körde jag 10 st gånger uppför gamla liftspåret men hade ingen bra dag så de 2 sista körde jag zickzack stigningen uppför, fick bita ihop rejält idag. Nöjd ändå att jag genomförde en sådan seg dag....
Imorgon blir det distans!!!