torsdag 21 augusti 2014

TECHNO KÄNSLA

Lite techno känsla när man tittar på graphen från sitt intervall pass jämfört med den gamla designen på tacx programmet. Är riktigt supernöjd med flow T2220 trainern. Den funkar som den ska och det är en skön cykelkänsla på denna Trainer jämfört med fortiusen jag provat förut. Vad gäller watt så visa min gamla Trainer ca 60 watt plus än denna Trainer visar så denna Trainer är klart mer realistisk även fast det ändå kanske inte är fullrealistiskt:.))... Man får korta ned backarna lite nu då det går lite långsammare. Idag körde jag första passet på trainern och jag körde upp mot gavia och det blev 2 st omgångar 20/40 sekundare på vägen upp. En omgång på 15 min och sedan en omgång på 10 min...det räckte som sista intervall pass innan Norge. Imorrn åker Stefan och jag till Lillehammer och planen är att köra något varv på banan imorgon på sena eftm :.)