torsdag 15 oktober 2015

BÄTTRE MED KROPPEN OCH KNOPPEN

Kändes klart bättre i kroppen idag än tidigare i veckan och täpptheten i näsan har avtagit en del. Cyklade till och från jobbet och tränade som vanligt de 11 minuterna bål träning på morgonen. 
Var ändå lite osäker om jag skulle köra trainer passet idag eller inte men när jag kom hem så var jag så sugen att få röra på mig. Så jag körde 10*1 minutare men höll igen så jag inte maxade kroppen. Gick ok! 
Det var skönt att träna och det behövs för knoppen. Man mår betydligt bättre när man får ta ut sig lite. Men vill inte stressa kroppen för mycket så jag kör på enligt schemat och har vilodag imorgon som planerat. Det är ju Ckn:s CX serie på lördag och skulle vara kul att köra den med lite kräm i ben och kropp. 

Då jag gjorde en sträck-ändring på dagens pass på tacx programmet efter passet så försvann dagens pass från tacx i tomma intet. Så kunde inte överföra det till strava. Men sån tur är så har man polar backup på träningskurvan. Därför en polarkurva idag :-)