onsdag 21 oktober 2015

VIRITUELLT UPP PÅ BERGET


Velade hela morgonen om jag skulle köra mtb utomhus eller trainer inomhus. Men regnet igår och alla löv som täckte banan gjorde att det blev inomhus träning. Skulle jag kört ute så skulle jag velat kratta banan först. Skulle varit kul att fixa i ordning min gamla VM-bana oxå och köra på den då det var länge sedan jag körde den banan men den tiden finns inte så det blev trainern istället. 

Körde combi passet med 4*4 minutare + 5*1 minutare och sedan av lutande jag med 15 min 20/40 sekundare. Riktigt jobbigt pass. Körde stigningen till Col du Tourmalet. Till nästa gång ska jag kapa 2 km på den backen så blir den lagom lång. Nu blev det 15 minuter att bara ta sig upp efter man var klar med intervallerna, det var lite drygt då man var rätt mör.