tisdag 20 oktober 2015

NYA VYER


Simon vaknade i vanlig ordning lååååååångt före tuppen och denna dag ca en timme innan klockan brukar ringa. 
Kl 4:50 am så gick jag upp med honom och laga frukost. Man blir klar tidigt på morgonen och det var Irmas tur att sjussa barn till dagis och skola så jag stack iväg på hojen vid 6:30 tiden och körde ett mini distans pass på 50 min. 
Jag körde in till Norrtälje och längst med vattnet runt kvisthamra, sedan vidare längst med ån till campus. Där upptäckte jag en ny utsiktsplats som var placerad uppe på berget som går över den ganska nya genomfartsleden. Blev lite nya vyer över staden. Fint på morgonen när det börjar ljusna!!!
Hann med en sväng cyklande på Nordrona oxå innan det var jobbdax. Körde lite bål träning på morgonen oxå.
Efter jobbet var det sämre väder och regnade på cykelturen hem. Väl hemma blev det trainer pass 4*4 min 90-95% av max. Blev nya vyer även där då jag investerat i en ny tacx skiva så jag körde 4:orna på vägen upp mot col de la Madeleine. Fin stigning!!! Men benen var väldigt sega så inga topp noteringar direkt. Passet blev lite för kort oxå så jag ska förlänga sträckan någon kilometer. Det var den dagen det!!!