onsdag 10 januari 2018

BRA AKTIVITETSDAG

Blev en riktigt fin aktivitetsdag idag. Efter kört barnen till skolan och handlat mat så körde jag ett eget träningsrace mot mina gamla tider på hemma Mtb Xc banan.
Föret var fruset och fint så det blev bra tider men jag var ändå någon minut sämre mot bästa totaltiden. Påtigen någon pigg dag!!

Efter lunch så mötte jag upp Stefan vid lommarbadet och vi körde långfärdskridskor runt sjön. Mäktigt vad fin is det är just nu. Som en spegel!! Ljuvligt att swischa fram över isen. Ingen vind idag heller så tipptopp!! Det var väldigt mycket skridskofolk ute idag oxå och körde. Gissar på att det var över 100 pers ute på isen som körde runt sjön. Stora grupper här och där!! Skoj!!

Sedan hämta jag barnen från skolan och vi åkte raka vägen hem till kyrksjön och där blev det någon timme till på skridskorna tillsammans med barnen.
Så en riktigt bra dag!!