tisdag 2 januari 2018

SPORTRINGEN

Blev en riktigt bra träningsdag idag då jag fick några extra tim ledigt på morgonen innan jobbet. Hann med att köra ett bergspass på trainern. Det blev 12*1 min intervaller. Sedan pendelcykling till nya jobbet på Sportringen.

På Sportringen är det i stort sett samma jobb som jag haft tidigare men det är ett nytt ställe med lite andra rutiner som ska matas in i huvet. Mycket frågor blir det till en början men det är ett skönt och avslappnat gäng där så man känner sig varmt välkommen. Känns riktigt bra👍😊

Efter arbetsdagen så blev det pendelcykling hem för att direkt kliva på trainer igen och köra ytterligare ett bergspass. Denna gång 10*1 min intervaller.  Blev ordentligt slutkörd och nära hammarn på slutet.
Väldigt gott med middagsgröten efteråt!!! Mums!!!

Vädret fortsätter dock att vara grått och milt så blir trainer även imorgon. Då kör jag 5*4 minutare multibeene🕺