måndag 21 maj 2018

AKTIVA VILODAGAR

Blev två vilodagar efter mjölby då jag blev lite sliten i benen. Men har inte direkt legat på latsidan. Varit mycket fixande här hemma hela söndagen. Mest med ett nytt roligt hopp på tomten. Det var ju väldigt varmt oxå så det blev bad i sjön med barnen. På söndag eftm så var jag till kvisthamra och pilade klart elite banan och fixade några pilar på lakeforest delen som var bortslitna efter vintern. Hann även kratta lakeforest delen.

Idag handla dagen mest om mecka cykel på jobbet. Hårt tryck på cykel just nu så väldigt tuffa arbetsdagar. På kvällen fixade jag lite igen på tomten. Imorrn blir det lite Mtb Xc TT i Nodsta!! Läs mer nedan!!

Dax för lite Mtb Xc TT (TT=TräningsTävling).

Tisdag 22/5 kl 18:30...samling vid Nodsta byväg 6. Då blir det TT på en helt ny (för de flesta) Mtb Xc bana. Vi kör flest varv på 45 min. Banan mäter 2 km och innehåller en hel del byggda hinder, banan är pilad!! Vi kör ett mastervarv på banan innan vi rejsar. Missa inte detta tillfälle👌👍😀

Lördag 26/5 kl 10:00...samling vid liften vid kvisthamra bikepark. Premiär rejs på kvisthamra bikepark elite bana som mäter 3,1 km. Vi kör flest varv på 60 min. Mastervarv på banan innan rejs.🚴🚴🚴🚴