onsdag 9 maj 2018

PARADIS VACKERT

Då det är bra väder på våren då är det verkligen paradisvackert ute i naturen!!! 


De senaste dagarna har det varit bra väder med mycket sol och varme. Det börjar bli grönt men än så länge så är det mesta i naturen i startgroparna så stigarna i skogen är suveräna. Inget igenväxt än liksom!


Igår kväll körde jag ett litet Xc TT här på hemmaplan på en rätt så snabb bana.
Idag blev det lite kaka på kaka då jag åter igen körde ett Xc TT med tröttare ben. Men jag gjorde om banan något sen igår så det blev lite mer hopp och även lite längre backar uppför(smart)😊. Blev ännu tröttare idag!! Men det var ju så strålande vackert i skogen och skoj att cykla så det var det värt😄 ...att det var vackert det såg man ioförsig först efter man rejsat😊

Riktigt kul och bra flyt. Men som sagt så var benen fortfarade lite slita efter igårkväll så det var kämpigt på krönen.

Blev sedan första gräsklippningen för iår på gräsmattan och hann även med att såga upp de stora stockarna på eftermiddag som jag fått av grannen. Så blev en rätt tuff dag fysiskt!! Men nu på kvällen tar jag den där efterlängtade koppen kaffe i solstolen i kvällssolen👌nice