onsdag 30 maj 2018

KANONDAG

Ledigt idag och det blev en riktig kanondag! På morgonqvisten justera jag en led på hemmabanan för bättre flow. Sedan ombyte och egorejs 6*2 km. Gårkvällens intervallpass satt kvar i benen i början och det kändes lite segt. Men efter några varv så släppte det och jag hade bra tryck och flow. Rejs invigde en ny dh-led på tomten med ett gäng hopp. Riktigt skoj och utmanande blev den delen. Det var varmt idag igen men banan går mest inne i skogen så där var det lite svalare. Efter lunch och barnen kommit hem från skolan blev det strandhäng och en simmtur. Flera år sedan jag simma så långt. Varmt i vattnet i sjön nu👌
Tog även med mig lien och slog lite vass. Simon och jag klippte även gräset på stranden och på borgvägen.
Sedsn en god laxsoppa till middag och nu sitter jag i solstolen och njuter av kaffe och kvälls solen🌞 så en riktig kanondag mätt med mina mått🌞👌