onsdag 6 juni 2018

INGET FEL PÅ FORMEN

Hjärtat slår bra och ingen fara med formen. Vilade i måndags. Sen körde jag 5*4 min på trainern i tisdags kväll och hade grymt bra kräm i benen med mina mått mätt. Idag så körde jag 10 gånger upp och ned i slalombacken på andra bästa tiden någonsin. Så formen är det inget fel på.
Bara konstatera att jag körde så bra jag kunde i fredags och lördags. Det var bara det att några gamla rävar som körde ännu fortare!! 🙂

Sen i söndags då blev det ju kroppsfail med lite otakt i hjärtat så då hade man inte mycket att komma med. Det var skit!!! Men händer det bara någon gång i halvåret så får man leva med det. För mycket stress kan ha varit utlösande! Det har varit lite för mycket de senaste veckorna. Får försöka skära lite och vara lite coolare och inte stressa upp mig. Särskilt på jobbet där man utsätts lite väl mycket denna tiden på året. Nåja!!!

Nu är man på banan igen med en liten varning!! Hoppar planerade bca-rejset i borås i helgen och tränar på hemmaplan istället.
Nästa rejs blir i örebro om 1,5 vecka.