måndag 25 juni 2018

NERE FÖR RÄKNING

Min sjukaste sjukdoms bild på mig själv. Tagen idag efter kämpat hela dagen på jobbet med halsont och stigande feber. Inte den bilden som direkt var planerad för denna dag!! Utan mer lite av huxfluxödet.

Var så slut när jag kom hem så jag grät floder av elefant tårar så barnen blev förskräckta☹️ Jag hatar att vara sjuk och sen den perfekta taimingen inför Andorra gjorde att man var nere för räkning en stund.

Blev några alvedon för att få ned tempen och få i sig lite käk till middag då jag mest mått illa idag. Förmodligen är det halsfluss då vi haft det här hemma för några veckor sedan. Jag tar inte ofta medecin men direkt nu ikväll börja jag med en pencelinkur för att försöka bli frisk så fort som möjligt. Väldigt sällan oxå man blir så krasslig denna tid på året men efter att brytigt ihop en stund är det ju bara att gilla läget. Formen har varit stabil och mycket bra hittils så hoppas denna box rakt i ansiktet inte sänker mlg för länge!! Nu blir det trist vila några dagar och se vart det vänder. 😥