söndag 10 juni 2018

SOMMRIG HELG

Så var en riktig solig, varm och sommrig helg historia!! Träningen blev körning på hemma banan mot mina äldre tider i lördags och det gick bra. Körde fort och jämt och matcha bästa tiderna under de 6 varven jag körde. Blev oxå bad i sjön och en hel del cykling med Simon. Lite snickeri arbete hann jag med oxå.

Idag var det ju ännu varmare än i lördags så på fm var jag på stranden med barnen medans Irma cykla distans. Efter lunch så stack jag och Stefan ut på en mtb distans tur runt Rådmansö. Blev en fika på kvarnudden i Gräddö oxå. Väldigt fint i skogen på mtb banaorna nu då det är stenhårda stigar tack vare det torra vädret.
Men även fast man gillar detta torra varma väder så hoppas man på lite regn nu så växtligheten inte dör helt och slulle även behövas en rejäl skur för grundvatten nivån.
Imorrn jobb igen och denna vecka är ju skolavslutnings veckan för barnen. För en annan så tuggar det på i vanlig takt🙂!