måndag 3 november 2008

BRA START SÄSONG 2009

Sammanbiten och med ett klart, stadigt mål biter jag ihop och kämpar.
Första veckan på säsong 2009 är redan avklarad. Det blev:
14 tim
23 mil
11000 kcal

Det är ju redan andra veckan och det gäller att träna på och komma in i rytmen Idag körde jag 8*6 min 80-85% intervallerna igen. Riktigt segt i benen idag så imorgon blir det skönt med lite vila. Bara cykla fram och tillbaka från jobb samt lite mage innan jobbet imorgon.

Jag har oxå jobbat klart med det ny/gamla musikpasset till 4*4 min intervallerna och blev klar med justeringarna här om dagen. I Borlänge lovade jag mr Roberto V en kopia och det har malt i huvet hela sommaren men jag har inte tyckt de äldre passen dugt att skicka och inte fått tummen ur för att göra något nytt. Men nu fick jag alltså klart passet och efter provkört det 2 gånger tyckte jag själv att det var så pass ok (dock ej så bra som jag velat, tar sådan tid att mixa ihop och den tiden finns liksom inte) att jag äntligen kunde skicka ett pass till Roberto. Sagt och gjort så nu är passet på väg.