torsdag 13 november 2008

DEN PERFEKTA HUSTRUN

Äntligen så var kursen över och det är redan ett dygn sedan. Fan va skönt!!! Ioförsig så snappa man upp lite grejer ang vallning och material som var nyttigt och som man kommer att ha nytta av privat och på ARBETET. Nåja!!! Defenetivt slutpratat om kurs och jobb på denna hemsida på ett bra tag. Ps 2 grejer till om kursen bara: Bästa jag fick med mig var ett halvsuddigt foto på ett litet urklipp på väggen samt en cool pinuppa kalender!! Ballt!!!


Dagen D. Idag alltså!!! Så cyklade jag 2 tim 45 min med 133 i medelpuls. Hade ett digert schema att försöka hålla idag. Hann med att byta till vinterdäck samt lägga i 8 st släpkärra lass grus i de största hålen på vägen. Samt leka med Iza medans Irmis sprang ett fartlek pass. Sen orka jag inte med mer idag. Utan nu e det lite data och TV som gäller. Imorgon blir det vila. Sen är det dags för MTB RACE COFFE CUP Det ska blir riktigt kul!!! Bilden nedan är från dagens distanspass. Trist väder men väldigt kuliga vägar idag.