måndag 24 november 2008

SHIT

Shit vilken hårdning man är. Det var så mycket snö så bilen kunde man ej komma fram med på våran oplogade väg. Cykla gick inte alls. Så det blev löpning/snöpulsning fram och tillbaka mellan hem och jobb. Bilden är från när jag springer hem i mörkret med näsblodet rinnande, totalt genomblöt och ganska så trött faktiskt.
Shit vad mycket snö. Bilden är från när jag sprang till jobbet i gryningen. Här passerar jag under E18 på roslagsleden. Fick slänga mig över den 1,5 meter snö drivan för att nå andra sidan av tunneln.

Shit!!! Cykla var inte ens att tänka på. Bakom cykeln ligger furutom kajakerna en candesnare på marken. Den syns inte av snön.


Shit!!! Så här mycket snö har det inte varit sen 90-talet någon gång!!! irmis tog denna bilden på dagen. I morse fick jag gå ut bakvägen och skotta mig fram till ytterdörren för at kunna öppna den......