onsdag 1 april 2009

FEEL THE EFFECT

Solen ler mot mig o jag ler tillbaks.

FEEL THE EFFECT är låt titeln på en av Mirandas låtar som Earthbound gjort en bra remix på och som jag har använt på 4*4 min intervallerna i vinter!!! FEEL THE EFFECT är oxå det som nu skall komma efter en lång, lång vinter med träning och åter träning. De senaste veckorna och dagarna har jag sett effekten av gnotandet och gnatandet med träningen i vinter. På keps cup verkar man inte vara helt fel ute med sin träning då farten är god samt formen och vikten är på väg nedåt och från ca 77 kg är jag på väg mot racevikten 75 kg. Idag var vikten 75,6 kg.
Idag blev det ett halvlugnt 2:45 tim pass. 131 i snittp. Från NT till malsta, lohärad, kristineholm, sättraby o sen rimbo, söderkära, syninge, malsta o NT. Körde crossen idag för första gången denna vinter och konstatera faktum att rundan gick 20 min fortare än med vintercykeln.
Nu ska jag passa på att fixa ihop racern medans Iza sover eftermiddags luren!!! Imorrn är det fösta träningsracet på LVG för våren. Skoj!!!