måndag 13 april 2009

MORGON PIGGA FAMILJEN

Jorå...Iza vaknade kl 5:00 idag igen så det blev åter igen en lång förmiddag. Innan man stack ut på dagens distans pass på cykel hann Iza och jag leka inne och gå en promenad i skogen. men kl 8:26 stack jag iväg mot NT och mötte upp Stefan. Vi körde ett mycket lugnt distans pass på 3:21 tim.

Jag hade 108 i sittpuls men det behövdes ett lugnt pass idag då man var lite tom i benen efter både kepsen i lördags och backintervallerna igår. Ingen fika blev det på passet då fiket var stängt när vi rulla förbi.

Det var mest gråmulet, gråkallt och lite dimmigt idag. Det mest spännande var när Stefan och jag körde lite grusväg, Stefan hade nämligen racer cykel medans jag körde crossen men ingen punka för Stefan. Solen börja titta fram lite mot slutet och då värmde det gott.

Nu har jag precis ätit lunch på verandan. Irmis är med Iza i NT så jag ska börja hugga lite ved nu.