onsdag 18 maj 2011

FISKARTORPET XCO



MED VÄRLDSSTJÄRNOR. Fredrik Kessiakoff skulle göra lite silva reklam fotografering och dök upp till allas glädje efter målgången på fiskartorpets XCO träningsrace. Fick höra med egna ord lite om ASTANA, mm... Det var spännande och kul.

Racet då!!! Jorå!! Mot Micke Flockhart fanns det inget att göra. Men tänkte jag skulle hänga med Ville Olssson men på fiskartorpsbanan slår man inte Ville så lätt. Jag hängde inte alls med. Men jag kämpa hårt hela racet. Efter att fått lite dålig start så kom jag om Per Kumlin och Stefan Dahl efter ett halvt varv men då var de andra borta. Jag jaga, jaga och jaga och fick 3 bra varvtider  men sen blev jag trött och sacka rätt rejält. Men väldigt kul bana och utslagsgivande bana är det på fiskartorpet.

RESULTAT Fiskartorpet träningsrace 7 varv.

1 Mikael Flockhart 00:59:39
2 Ville Ohlsson 01:04:52
3 Gunnar Töjren 01:07:02
4 Stefan Dahl 01:08:01
5 Per Kumlin 01:08:08
6 Harri Koskinen
DNF (kedjan)
Published with Blogger-droid v1.6.8