fredag 20 maj 2011

SUZUKIN TRASIG



Blev inte den riktigt sköna lugna fredagkvällen man önska sig när man kom hem cyklandes på sena eftermiddagen. Kände redan när jag kom in på gården att det lukta bensin. Börja kolla bilen och den läckte soppa som ett såll. Fick sätta en hink under bilen för att inte förorena hela gården. Fan!!! På en fredagkväll oxå!! Ingen verkstad förrän på måndag. Får då ta mig till Hallstavik då det inte finns någon Suzuki verkstad I Norrtan. Men det är måndagens huvudvärk.

Nu är det ju fredag och jag ska ju till Mjölby och tävla imorrn så det var bara ringa och hyra en bil på Q8. Ska ju hämta upp Ville Olsson på vägen ned oxå. Har ju laddat som fasen inför racet imoorn så jag blev lite knäckt för några minuter men sen så tog jag tag i det hela med ett leende på läpparna och då ordna det sig.

Gäller att vara positiv även när det inte flyter på som man vill. Man får ju lära sig det mycket nu med småbarn. Men nu ska jag strax ta det där efterlängtade glaset citronvatten med is i...he he
Published with Blogger-droid v1.6.8