tisdag 27 mars 2012

EN SLAGEN MAN



Fyfasen!!! Idag var jag inte så snabb. Har varit seg i kroppen sedan i onsdags då vi här hemma blivit lite småförkylda. Gick ju ändå rätt bra på kepsen men idag trampa jag luft. Igår kväll var jag så hängig att jag övervägde att inte köra idag men så i morse och under dagen har det känts ok. Dock är jag rätt snuvig och tung i huvet. När starten gick så provade jag att hänga med klungan men redan på första igångdraget så kände jag att jag inte kunde köra max, utan det blev någon sorts halvsittande, trampande i rätt hög kadens. Vart tramptagen tog vägen vet jag inte men inte tog de mig framåt idag.
Det var väl inte oväntat men man lever ju på hoppet att hänga med ändå. Sa till Irmis redan innan jag cykla hemifrån att jag mest kommer vara med för att fylla startfältet idag men när man väl startar så försöker man ju ändå köra på så bra man kan.

Imorrn så blir det väldigt lugn distanscykling. Ska ta en fika på passet oxå för det var länge sedan nu jag gjorde det på ett distans pass.

Published with Blogger-droid v2.0.4