torsdag 8 mars 2012

LITE BÄTTRE

Fortfarande ganska så kyligt i luften så isarna på sjöarna är fortfarande kanon men oxå på grusvägarna smälter inte isen bort så bitvis är det blankis och rejält halt. Backträning var på schemat idag. Backen hemma går inte att köra pgrav isen och att köra i slalombacken går nog inte förrän en bra bit in i april.
 Så det blev vårbacken vid Roslagskolan. Asfalt hela vägen upp men jag kör halva backen ute i gräskanten så det ska gå lite tyngre. Körde 15 gånger och snitta 1:25 min upp till bommen. Tyckte det kändes riktigt bra men man vill ju alltid att det ska kännas "lite bättre" men jag är ju lite lättare och intala mig att jag var magiskt lätt och då gick det lättare. Maxpulsen idag var 171... så riktigt jobbigt.
Imorrn blir det vilodag så man är pigg i benen till helgens övningar.