onsdag 3 april 2013

LERFEST


Denna vackra och soliga aprildag tillbringades mest I skogen. Efter handling och hämtning av farmor så blev det lite sågande och kapande på fm innan lunch. Efter lunchen så körde jag lite mtb xc träning på en lerfest bana. Jag körde de minst leriga delarna på banan här hemma och la till lite skare körning på norrsidan för att få ihop en ok bana. Jag blev rätt skitig ändå. Gick väl ok att cykla men var lite seg I benen och motivationen I lervällingen var sisådär. Blev 45 min xc iallafall. Sedan blev det lite bonus träning då jag körde full lastad skottkärra på mtb banan. Bra styrketräning uppför:-)
Ska även hinna med att tvätta bilen och sedan in och besikta den. Det är inte många minuter man sitter ned och tar det lugnt när man är hemma:-) men sånt är livet I guess :-)
Published with Blogger-droid v2.0.10