onsdag 10 april 2013

KING OF BLING


he he...Jag har tävlat 20 år I cykel och nu är första gången mitt namn står på cykeln :-D ...lite åt king of bling hållet men jag blingar nog rätt slätt om man skulle tävla om den titeln. Men jag känner en norrläning som skulle kunna slåss om king of blings första pris ;-):-D

Det är verkligen fullt ös på onsdagar numera. Förut var hela dagen min. Nu har jag 1:30 tim mitt på dagen som är min då farmor är och passar barnen. Idag var det packa upp Scott cykeln efter Tysklands resan och fixa iordning den inför nästkommade race. jag hade lite problem med min bakväxel på racet i Tyskland. Jag körde med xtr trail modellen som ska klara skak bättre. Men förmodligen så är jag så van med att köra med kedjan så kort som möjligt och det palla inte den växelföraren. Det har funkade på kepsen helgen innan men nu så var det växel nr 2 som vägrade. Det var 1an eller 3an som gällde när man skulle klättra så det var lite irreterande men funkade ok ändå. Jag spände fjädern lite på bakväxeln då vart det lite bättre men det känns lite osäkert så jag böt tillbaka till vanliga xtr bakväxeln. Den har jag inte haft något problem med tidigare. Så hela min tid på dagen gick åt till meckning. Sån tur var kunde jag köra trainer direkt när Irma kom hem och då körde jag 20/40 sek intervallerna. Blev lite omkastning i träningschemat denna vecka för att få ihop allt. Så imorgon kör ajg backintervaller i Roslagskolansbacke direkt efter jobbet.

Dagens graph 20/40 sekundare

Published with Blogger-droid v2.0.10