lördag 13 april 2013

POSIVITET GER STYRKA/NEGAVITET GÖR DIG SVAG


Lördag och egentligen sovmorgon men Simon ville absolut upp kl 4:30 am så det var bara att kliva upp. Tittade ut genom fönstret och såg att det spöregna. Hmmmm... Klart att det är bra att det regnar så snön försvinner. Jag var ju ute och åkte lite skateskidor igår morse så nu hoppas man att det var sista passet. Men att köra mtb ute I skogen lockade inte, inte heller på vägen. Så det bidde trainer! Bara hålla huvet högt, le och tänka på något roligt.
Jag körde StefansCombi intervallpass och använde mig av hela Stelvio stigningen så det skulle bli lite mysigare och så man hade lite utsikt. Man borde haft en 360 graders skärm;-)
Körde på mot min förra tid och slog den med 10 sekunder så jag prestera ett helt ok pass.
Imorgon är det final på kepscup ute på värmdö så dit tänkte jag ta mig för lite lerig XC. Blir nog träningscykeln som får bli skitig imorgon. Snart lite lunch sen får man sätta på sig regnstället och börja arbeta med veden. Såga, forsla, klyva och stapla.... :-D:-D
Published with Blogger-droid v2.0.10