tisdag 2 april 2013

RIKTIGA VÅR VIBBAR


Då Simon dragit på sig en förkylning så blev det vab för mig idag och det innebar städa hela huset och torka snor på en snörvlig Simon och när Simon sov sin mittpådagenvila passa jag på att köra ett intervallpass på trainern. Idag var det 4*4 min men det var de där 4orna man kör 20/40 sek I 2 min och sen kör man 2 min rakt av med mer watt än man kör vanliga 4or på. Riktigt jobbigt som vanligt. Hade en schaktning I mitten av passet så inget rekord idag men en pallplats räckte det till upp för col d soulor.
Riktigt skönt väder idag så nu blir det lite bålträning I solen på verandan innan jag ska torka snor på Simon och få I honom lite eftm fika och det på inglasade verandan och när man kan sitta där då är det vår på riktigt :-)
Imorgon blir det mtb xc träning på banan här hemma. Kör med alu scotten då plast scotten är nedpackad och redo för race I Bautzen på söndag :-D
På lördag ska jag träffa hela mtb teamet: scott-mio-mtb-team för lite fotograferng och videofilmning samt team möte inför 2013. Ska bli grymt kul att träffa alla I teamet live :-D

Published with Blogger-droid v2.0.10