torsdag 9 januari 2014

BORT MED GAMMALT OCH IN MED NYTT



Ny träningshoj är beställd!!!

Dagens 10*1 min träningspass är "DONE" 

Det är några project pågång just nu i livet. Det megastora projectet som kommer pågå några månader är att Irmis och jag bestämt oss för att flytta in till Norrtälje. Delvis för att Iza börjar skolan nästa år och just nu i livet så behövs lite förändring. En epok slutar och en ny startar. Så snart är huset ute för försäljning och vi har redan tittat på några nya bon!! Annars bor man ju fantastiskt friluftsmässigt här ute i skogen på kullen vid sjön. Man kommer nog sakna det då och då.... 
...men då och då måste man förnya sig, på något sätt :.)

Jag kommer i vår oxå att dra igång på allvar med att ordna permanet mtb xc bana och lättare downhill nedfart i kvisthammra backen. Det har jag tänkt länge och några grundritningar har både friluftsfrämjandet och kommunen fått så nu ska det bli av. Tanken är att inom 2-3 år ska vi ha en xc cup tävling där. En riktig internationell bana kommer det att bli :.))

 Håller dock i träningen bra men jag har det tyngre på trainern denna vinter än förra men det har ju gått skapligt på TT racen ändå. Är dock något kilo tyngre denna vinter så jag får skärpa mig i vår.
Jag har väl någon liten 43 års kris för jag har kommit in i ett "slänga allt gammalt som inte används stim" när man väl börjar så börjar man slänga typ allt. 
Är dock lite sparsam med att slänga cykelgrejer men
håller ändå på att banta cykelparken, fast även förnya det som blir kvar.