tisdag 14 januari 2014

NY TRAINER


Efter dagens jobb blev det 20/40 sekundare på cykelvägen hem. Hade lite tight med tiden då jag tog en trip med bilen till Jakobsberg och investerade i en ny/beg trainer tacx fortius. Blev ett bra klipp för 3000:- men lite filmer till oxå och ett trainerdäck på köpet :.)) 
Nu blir det nya tider upp till aplen när man kommer köra med motorbroms. Tyvärr kommer alla 400-500 watts rekord strykas och man får ta sikte mot 300-400 watt som bäst gissar jag. Med motorbromsen blir det ett helt annat motstånd än magnet bormsen på i-magicen.
Får väl korta alla backar lite ;.)

På lördag kommer jag köra ett mtb xc TT hemma hos mig. Vädret är stabilt kallt så banan är superfin just nu. Blir samma bana som sist. Samling kl 10:00 på lördag fm. Start efter mastervarv. Vi kör flest varv på 45 min.