söndag 23 mars 2014

BÄTTRE

Visning av huset idag och det gick lite bättre än sist och istället för 0 personer som kom och tittade kom 2 personer och tittade Allt är ju en förbättring än sist så får se om det leder någon vart nu.

Samtidigt som visningen körde 3 personer (varav jag var en av dem) ett xco TT i slalombacken. Banan var blöt, geggig och tungkörd men för min del så gick det klart böttre än sist och denna gång höll jag bättre fart och benen svarade helt ok.
Vi körde flest varv på 45 min och det blev 6 varv. Banan var något, något förlängd med någon kurva och en extra liten uppförslutning. Mina tider denna gång var: 7:27, 7:55, 7:48, 7:53, 8:00, 7,44 min. Totaltiden blev 46:50 min. Sist jag körde så blev tiden 48:19 på en lika geggig bana men något kortare bana. Så idag är jag nöjd med körningen.

På eftermiddagen hjälpte barnen mig att snickra ihop några pall-broar och sen byggde vi en pall-sektion som testkördes av barnen. Skoj tyckte de:-))