lördag 15 mars 2014

BUS XCO TT

Jonka flyger över den lilla sten trädgården.
Busväder inatt och nysnö och kalla nordliga vindar. Men vi körde XCO TT:t som planerat ändå vid slalombacken. Invigde den nya rockgarden och de nygrusade stigarna samt broarna denna kalla dag. Föret var tungt, segt och smutsigt. Men det blev en bra genomkörare och vi körde upp banan lite. Det blev bara jag och Jonka som körde. Vi körde flest varv på 45 min. Min tid blev 48:19 min och mina varvtider idag blev: 8:51, 7:48, 7:50, 8:00,8:00,7:46 min. Medelpuls på 148 och maxade på 171 puls. Blev ett rätt ok race ändå men skitigt.
Däremot när jag rullade hemåt så ville jag ta lite foton på banan och började frysa om händerna så jag trodde de skulle falla av. Tog ett tag att tina upp dem hemma. Fler bilder från dagens race HÄR!!!