söndag 2 mars 2014

KEPSEN & BIKEPARKEN

Fortfarande förkyld så ingen träning än :.( Däremot har jag jobbat lite med den nya mtb banan vid slalombacken. Riktigt skoj att se banan växa fram men lite slit oxå, särskilt för min rygg känner jag. Målet är att det ska bli den bästa banan jag varit med och gjort och för de som kört mina banor hemma vet ungefär vart ribban står då. 
Målet är alltså att banan ska bli skoj men oxå väldigt utslagsgivande. Med tiden får vi se. På KVISTHAMRA BIKEPARK bloggen kan man följa bygget under vår och sommar.
Kartan nedan är ett grovutkast på hur banan är dragen, men ej riktigt spikat än.



Såg oxå att vårens datum kepsar är ute nu. Om en månad drar säsongen igång. Hoppas man hinner träna lite innan dess bara :.)

Vårens Keps cup 2014:
  • 29 mars MTB Täby
  • 6 april Järfälla
  • 12 april Värmdö
  • 13 april Spårvägen, avslutning
  • Tullinges tävling körs 30 mars eller 5 april