lördag 22 mars 2014

LIVSPUZZLET

Dagarna blir långa då Simon envisas med att vakna före 5 på morgonen. Hade man fått göra som man vill med dagen hade man hunnit med mycket. Men för att livspuzzlet ska gå ihop får man bara en viss tid fritid per dag och den tiden åt jag upp på tidiga morgonen då Irma käka frukost, då körde jag trainer i boden. Körde ett special 4:or pass och lite, lite bättre än i torsdags blev resultatet. Så snart kanske man kan anse passen ok igen.

Hann även med att köra ut några brädlappar och kratta en kortis på slalombacksbanan efter att ha skjussat Irmis och Iza till bussen. Simon ledsna ju rätt snart på fixa bana så det bidde tidig hemgång. Efter lunch Cykla Simon en hel del och inget blev gjort då heller då jag promt skulle stå och heja. Men en promenad lyckades jag lura Simon med på. Hinner köra ut några brädlappar igen till banan då jag ska hämta damerna igen i eftm, det är bra, effektivitet krävs om något ska bli gjort!!!! :-))
Imorgon är det visning på huset så en hel del städning har Simon och jag gjort mellan lekarna.
Ungefär samtidigt som visningen imorgon  kör jag ett xco race vid slalombacken. Kl 10:00 är det samling nedanför slalombacken, vid parkeringen.