lördag 8 mars 2014

FIXARDAG

Bild från XCO bana i slalombacken.
Jag är fortfarande inte helt återställd efter den just nu över 2 veckor lååånga och sega förkylningen men jag börjar bli så pass bra att jag kan träna lite igen. Körde lite på mtb hojen idag men la mer krut på banfixning, vägfixning, trädgårdsfixning och inomhusfixning.
Jag körde dock ett varv på den tänkta xco banan som vi ska race på imorgon och jag försökte köra på lite och fick en tid på 7:25 min. Så ganska så lång bana ändå. Det saknas kanske 1/3 del av fulllängdsbanan men den delen går betydligt långsammare så jag gissar på att tävlings varvtiden kommer ligga runt 12 min på ett full varv då banan är helt klar.
 Imorgon samlas vi kl 13:00 nere vid slalombacken och sen kör vi ett mastervarv och sen ca 45 min race. Fler bilder på banan finns här: KVISTHAMRA BIKEPARK