onsdag 17 februari 2016

KING OF THE BORG MOUNTAIN


Banan hade satt sig fint sedan gårdagen och var hårdare och snabbare. Jag var trots allt lite piggare idag än igår. För igår kväll trodde jag att jag skulle bli sjuk då jag var väldigt torr i halsen och små hängig. Men jag gick och la mig innan 21:00 igår och sov bort viruset tror jag. För både Irma och Iza var lite små hängiga denna dag med lite hals ont och matthet. Viruset snurrar runt i huset!!!

Jag var som sagt konstigt nog piggare idag och körde mot mina tider från gårdagen. Och det gick ju bra då jag krossade mig själv och hade jag kört mot skuggan hade jag nästan varvat mig själv på de 8 varven jag körde. Blev King of the mountain enligt strava med både snabbaste total tiden och snabbaste varvet i vinter. Snabbaste varvet blev slaget med 1 sekund och lyder nu 5:55 min. Totalt löd varvtiderna: 6:26, 6:11, 6:03, 5:55, 6:05, 6:06, 6:08, 6:04 min. Fot och jämt!!! Det är bra !!!

Dagens pass ovan!



Gårdagens pass ovan!