söndag 21 februari 2016

MÄSTARNAS MÄSTARE


Mästarens mästare att visa tankar, händelser och livet på ett skoj sätt med någon bortglömd bild och lite text är Jan Stenmark. Detta är riktig konst tycker jag. Var bara tvungen att lägga ut några favoriter här i brist på annat att skriva om idag. För idag var det en mellanmjölks söndag med slask väder och tränings motivations brist. Blir att ta nya tag nästa vecka. Men jag börja iallafall fixa med en ny kort Xc tränings bana vid kullen bakom OK Hotellet och sen städades det hemma. Så lite blev det gjort även idag.

... appropå mästarnas mästare på TV som ska starta så är kille med som jag tävlat mot en hel del i juniorklassen i enduro. Vi hade en hel del fighter "back then" Anders Eriksson och jag. Sedan blev han världsmästare ett X antal gånger medans jag börja cykla. Så kan det gå!!! Ska bli skoj att titta på hur Anders står sig bland de andra olika mästarna.