måndag 8 februari 2016

REJSPLAN

Några bilder på lördagens rejs från campus

Måndagar brukar vara lite väl lugna träningsmässigt. Det är dagen då jag inte ens når upp till 50% på aktivitetspelaren i polar v800 klockan. Måndagarna får vara dagen då man får smida planer för resten av veckan istället.

Vädret är just nu ganska långt från vinter så det blir en hel del trainer denna tiden på året. Men den riktiga våren närmar sig snabbt så tänkte fylla några helger med lite XC TT tänkte jag. 
Lördagens bana på campus tyckte jag var väldigt lyckad så jag tänkte köra ett XC TT på den även nu på lördag( 13/2). Blir i grunden samma bana men får jag lite tid i veckan så tänkte jag vässa banan några höjdmeter till.

Så...... på lördag kl 10:00 så samlas de som vill vid campus gymnastikhall så blir det ett ca timmen långt XC rejs på en ca 1,7 km bana.