fredag 26 februari 2016

TRÄNINGSREJSA I HELGEN

Idag var det mest vilodag men en sväng till gymet blev det på morgonen för att köra en kortis ben styrka och bål träning. Sen tillbringades den mesta tiden på jobbet.

Det har snöat här i roslagen idag och kommit precis lagom med spårsnö. Ca 3-4 cm snö.
Det är kallt på nätterna med några minus grader och mitt på dagen så är det istället några plusgrader. Vädret i helgen ska bli riktigt skapligt och både Stefans och min Xc slinga är i riktigt bra skick för tillfället så därför tänkte vi köra lite XC TT i helgen.

Imorgon Lördag kör vi ett XC TT på Stefans bana / bakom Stefans hus i Utlunda kl 10:00. ca 60 min rejstid.

Och på söndag tänkte jag köra ett XC TT på min bana i Borg/Lönsvik kl 10:00. Ca 60 min rejstid.

Så bara komma och träningsrejsa!

Bild från förra året. Men ganska precis så ser det ut i skogen och på banorna just nu.