fredag 11 augusti 2017

FINCYKLAT I VÄRMEN

En otrolig solig, varm och vacker sommardag har det varit idag. Jag missade det mesta av dagen då jag jobbade inomhus men jag fick en fin tur till jobbet på cykeln och även lunchcyklingen och hemcyklingen var tipptopp. På vägen hem stanna jag till vid sjön här hemma och tog mig ett dopp. Det är kvalite det och händer inte så ofta under 1 år.
Annars vilodag idag så intne mycket mer gjort än jobba och fincyklat.

Imorgon är det visst jobb igen halva dagen sedan ska jag köra ett medeldistanspass på ca 1:30-2 tim och göra lite plats i magen för lite kräftor. Är ju kräftskiva imorrn kväll som jag tänkte sladda in på.

På söndag tänkte Stefan och jag köra ett mtb xc tt på kvisthamrabanan. Vi har inte bestämt exakt tid än då vi avvaktar vädret. Smhi säger att det ev ska bli regn. Men här ute vid kusten har det inte stämt så bra med väderprognoserna den sista tiden. Det har oftast blivit bättre väder än de visat. Men någongång så träffar de väl rätt med prognoserna.