måndag 7 augusti 2017

SKOGEN ÄR BRA

Idag är det måndag och vilodag. Enda lilla motionen blev cykelpendlingen till och från jobbet. På morgonqvisten var jag till naprapaten och checkade till min stela och ömma ländrygg. Har ju fått ett gäng bra bålövningar som ska aktivera min vänstersida mera som är lite deffekt. Så får kämpa på med dem så kanske det blir lite bättre.

På sena eftm när jag kom hem var jag riktigt trött och låg. Kändes som jag skulle kunna gå och lägga mig och sova tills imorgon. Irma var iväg och tränade och barnen ville ned och ta kvällsdopp så det var bara att ta sig i kragen och följa med barnen ned till stranden. De är inga badkrukor direkt utan badade ett bra tag. Imponerande. När Irma kom hem tog jag en promenad i skogen och efter den promenaden kändes det betydligt bättre och jag blev gladare och inte lika trött. Skogen är bra den!

Imorgon blir det mer träning och ännu ett försök på 10 bra backar i slalombacken efter jobbet.