onsdag 5 maj 2010

SÅÅÅÅÅÅÅ NICE


Det blev inga backintervaller idag. Det blev ett lugnt distanspass på mtbcykeln. I strålande solsken längs kusten söderut från Norrtälje på roliga sköna grusvägar och stigar. Det ångrar jag inte, det var som honung för själen och bomull för benen. Igår var jag så slut att jag var rasa i säng kl 20:00. Trodde jag skulle bli sjuk men idag på var jag piggare igen och har som sagt både tränat och hunnit med en hel del här hemma med ved och väg. Har lärt mig genom alla åren med träning att är man osäker på formen eller känner sig sliten så är det alltid bättre med en extra vilodag än en ett extra träningspass.... iallafall för mig. Imorgon jobb och sen på fredag rullar vi mot Hjo och Tidaholm för mtb-race. Det har jag sett fram emot sedan Mjölby för 2 veckor sedan.