onsdag 30 november 2011

LITE DEPPIG


Gran Canaria cykel träning 2011 from Gunnar Tojren on Vimeo.

Lite tung period just nu. Det är förkylda barn, fru och även jag är fortfarande hostig och rosslig. Vad det gäller träningen denna vecka så har det gått åt pipsvängen med den. Blev extra vilodag i tisdags då sömnen blivit dålig i 2 dygn av barn som hostat, snurvlat och gråtigt. Jag var så slut att jag dundra i säng redan kl 19:45 igår kväll. Idag har det känts lite bättre och jag har varit ute lite och rullat en kortis med mtb:en på mtb banan utanför huset. Barnen är fortfarande rätt hängiga så det tar på krafterna.

Hoppas få rätsida på träningen igen och komma upp på banan igen. Känns lite bättre om man får träna som man vill, kroppen och knoppen behöver det.

Lite deppig är jag oxå då det förmodligen inte blir någon utomlands resa i vinter för mig då ekonomin är skral. Men jag sparar lite, lite så jag ska ha råd att köra EM i Slovenien i Juni.

Kollar istället lite på några gamla videos jag spelat in från träningsläger utomlands för att trösta och se hur fint man hade det.